Ice Tea

Sitter just nu och kollar på Glee (Fortfarande) och dricker IceTee. Det är nog min favorit dryck. Älskar i princip alla icetee smaker, just nu dricker jag Peach. Finns inte mycket smaker i butik, tror det finns : Citrus, Peach och Wild berries eller något åt det hållet.

MEN jag hatar vanligt Tee, usch! Jag vill kunna lära mig dricka tee , men det smakar verkligen inte bra. Har testat Vilda Bär, jordgubbar, Nypon och citron? Men jag gillar bara inte varma saker.. Tycker inte ens om varm choklad, hellre kall! Jag kan varken äta eller dricka varma saker. Typ halvt ljummet, halvt kallt. Har alltid varit konstig. Lika när jag var liten och drack varm chocklad ute på vintern och det blev sånt där ''skinn'' på chokladen så vägrade jag dricka upp för det såg läskigt ut! Haha.



XoXo Michelle L.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0