Babaria Body Cream - Aloe Vera

Hello!

Har inte skrivit ett riktigt inlägg på ungefär.. tusen år? Jag som älskar att skriva liksom. Anyways, sitter just nu och kollar på Glee, har kollat igenom alla sex and the city säsonger redan så.. RIP.
Smörjer samtidigt in mig med en ny favorit, Babaria Body Cream Aloe Vera! Den är totalt underbar! Den är ganska tjock, mer som en body butter men den glider ändå extremt lätt in i huden som en body cream? Den är dock köpt i Tenneriffa! *suck* Finns inte i Sverige. Den luktar jättegott, typ nyduschat och fräscht! Perfekt för skola eller något liknande då man kanske inte vill ha så tunga dofter som Tex. Escadas parfym (som jag ÄLSKAR). Den passar liksom mer för fest och sånna liknande saker. Det är liksom en tung fruktig party doft, Love It. Har haft den, SKA köpa igen! Definitivt!

Det är den jag använder! Går att beställa via internet om ni vill ha den. Ni har mina rekomendationer. Det är 400ML , supermycket. Vet dock inte priset, inte dyr!


XoXo Michelle L - ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0